
Гейб Ньюелл, співзасновник Valve і творець Steam, заявив, що завдячує своїми багатствами не унікальним талантам, а удачі та роботі з крутими людьми. За його словами, шукати якусь особливу природу мільярдера - це помилка, викликана спотвореним поглядом на успіх.
У свіжому інтерв'ю на каналі Zalkar Saliev, Ньюелл зазначив, що спроби виокремити риси, нібито притаманні всім успішним людям, впираються в помилку того, хто вижив. Якщо вивчати тільки тих, хто домігся результату, можна легко переплутати збіг із причинно-наслідковим зв'язком.
На його думку, в основі його кар'єри лежать не надздібності, а везіння і те, що він опинився поруч із правильними людьми в правильний момент: "Мені просто пощастило працювати з людьми на кшталт Ніла Конзена, Дага Кландера та Джеффа Гарберса в Microsoft, коли персональні комп'ютери тільки починали змінювати світ".
Ньюелл нагадав, що почав створювати Valve у 1996 році разом із колегою Майком Гаррінгтоном. Уже перша гра, Half-Life, стала хітом, і компанія могла б піти звичним шляхом. Рости, розширюватися, випускати блокбастери, виходити на біржу і, ймовірно, одного дня опинитися в руках Microsoft, як це сталося з іншими великими студіями.
Але Valve залишилася незалежною. Замість широкої експансії Ньюелл робив ставку на амбітних моддерів і нестандартні проєкти на кшталт Counter-Strike, Portal або Dota 2. Паралельно він займався Steam і вивів його в лідери цифрової дистрибуції.
Нововведення Steam на кшталт списку друзів, відгуків, маркетплейса і раннього доступу задали стандарт для всієї індустрії:
"Було б круто сказати, що я просто охріненна людина, і все це - заслуга моєї величі. Але насправді тут було дуже, дуже багато удачі".
Раніше Гейб Ньюелл заявив, що штучний інтелект змінив світ так само сильно, як комп'ютери та інтернет. Хочеш бути бухгалтером - вчи ШІ, адвокатом - вчи ШІ, каже Ньюелл.