
Творець Katamari Damacy, гри про скочування величезної кулі з різних предметів, Кейта Такахаші працює в індустрії як символ дивного, абсурдного і доброго геймдизайну.
Тепер він працює над новою грою - To a T, де головний герой, підліток на ім'я Teenager, назавжди застряг у T-позі. Це та, яка з розкритими в сторони руками, в якій стоять моделі в іграх до анімації. Він так і живе: чистить зуби, готує їжу, гуляє містом. Руки - не згинаються.
В інтерв'ю на Gamescom LATAM Такахаші каже, що він не робить ігри, щоб вражати прийомами геймдизайну, він робить їх, щоб ви посміхнулися:
"Жодних розумних механік. Просто натиснув кнопку - виплюнув воду. Це нерозумно, і мені це подобається".
Ще в To a T буде робот, каже Такахаші. Навіщо - незрозуміло, просто тому що. А фінал, як обіцяє автор, дуже зворушливий і дуже дурний. Розробник не боїться бути безглуздим, якщо це робить гру добрішою.
Реліз To a T заплановано на 28 травня. Гра буде доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що у гри The Hundred Line: Last Defense Academy 100 кінцівок, а сама вона ледве не збанкрутувала своїх розробників. Наразі у геймдизайнера Казутака Кодзакі немає грошей навіть на переклад проєкту іншими мовами.