
У Death Stranding 2 буде помітно більше бойових сцен, ніж у першій частині, де геймплей здебільшого обертався навколо доставок. Хідео Кодзіма вирішив надихнутися кінематографічним ходом: переходом від тривожної та клаустрофобної атмосфери "Чужого" Рідлі Скотта до бойовика "Чужі" Джеймса Кемерона.
В інтерв'ю для свіжого номера журналу Edge Magazine він розповів, що саме ці два фільми використовував як орієнтир, коли закінчив чорновий сценарій сиквела: "Фільм Рідлі Скотта був страшним. Лицехвати, монстри, що вириваються з грудних клітин, спочатку ніхто взагалі не розумів, що відбувається".
За словами Кодзіми, до фіналу першої стрічки глядач уже починає розуміти, як влаштований всесвіт, і страх трохи вщухає. Тоді Кемерон робить хід конем: замість продовження фільму жахів знімає екшен, що повністю змінює сприйняття і відкриває історії новий вимір. Саме цю трансформацію Кодзіма хотів відтворити в Death Stranding 2:
"У другій частині Чужих ставку було зроблено на дію, і це був дуже розумний крок. Історія стала відчуватися по-іншому, і саме цього я хотів досягти. Гравці вже розуміють, як влаштований світ Death Stranding, тепер ми вводимо битви, щоб додати новий вимір".
Він окремо підкреслив: сиквел не відмовиться від коренів, але дасть більше свободи тим, хто хоче не просто носити вантажі.
Раніше Кодзіма поділився, що не хоче, щоб Death Stranding 2 продалася великим тиражем. Насамперед японський геймдизайнер хоче створити щось унікальне.