этот материал доступен на русском

Nintendo вперше увійшла в сотню найдорожчих брендів світу

16:35, 29 липня 2020
Ігри
225 0
Консоль Nintendo Switch / twitter.com

Як повідомляє Forbes, капіталізацію компанії оцінили в $8,8 мільярда.

Nintendo не єдина компанія у рейтингу, яка займається відеоіграми. На другому місці в топ-100 з капіталізацією в $162,9 мільярда виявилася компанія Microsoft, яка займається випуском консолей Xbox. А ось її конкурент на ігровому ринку – компанія Sony опинилася на 47 місці. Її вартість оцінили в $13,3 мільярда. За оцінкою Forbes, за рік капіталізація компанії зросла на 18%.

А ось першу сходинку рейтингу найдорожчих брендів посіла Apple. Капіталізація компанії склала $241,2 мільярда.

Нагадаємо, Nintendo спеціалізується на створенні відеоігор та ігрових консолей. Останній пристрій компанії – консоль Switch. За три роки з моменту випуску було продано понад 55 мільйонів Nintendo Switch, що є хорошим показником на ринку ігрових консолей.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Теги: #Nintendo