Саунд-дизайнер Cyberpunk 2077 розповів, як записувалися звуки для зброї у грі / Фото - CD Projekt RED

У Cyberpunk 2077 команда CD Projekt RED задіяла нестандартні фолі-записи, перетворюючи побутові звуки на звуки зброї майбутнього.

Звукорежисер Себастьян Сагастуме розповів на конференції Digital Dragons, як працював над звуковим оформленням Phantom Liberty. Наприклад, одного разу він вночі зайшов у KFC із кишеньковим рекордером, щоб записати, як шумить автомат із напоями:

"Я хотів попросити менеджера продати мені п'ять порцій газованої води в обмін на тишу: щоб вони вимкнули музику і не заважали. Вони такі: "Ну... гаразд". А мені потрібен був звук автомата, він став звуком одного зі збройових двигунів у Phantom Liberty".

Дзижчання машини і шипіння газованої води пізніше лягли в основу звуків пострілів і перезарядки. Підхід у Сагастуме простий: шукати звуки, які за відчуттями нагадують зброю, навіть якщо вони від початку до неї не мають жодного стосунку.

Відео дня

Або ось інший приклад. Він почув, як його дівчина варить овочі, і цей звук, що пузириться, ідеально підійшов для Hercules, зброї з кислотними кулями: "Я додав цей шар на звук стрільби, тому що варені овочі звучали саме так, як мені потрібно".

Раніше CD Projekt RED оголосила, що сиквел Cyberpunk 2077 увійшов у стадію препродакшена. Також CDPR назвали гру у звіті Cyberpunk 2, але це не означає, що гра отримає саме таку фінальну назву.

Вас також можуть зацікавити новини: