The Last of Us Part II вийшла ексклюзивно на PS4 / eurogamer.it

Сюжет The Last of Us Part II повинен був бути довшим. Спочатку обидві героїні – Еллі та Еббі повинні були прожити в Сіетлі по п'ять днів замість трьох.

Про це в інтерв'ю порталу IndieWire розповів творчий керівник Naughty Dog Ніл Дракманн і сценаристка гри Хеллі Гросс. Розробники відверто поговорили про The Last of Us Part II. УНІАН вибрав найцікавіші подробиці про гру.

Далі в тексті будуть присутні спойлери.

Відео дня

Читайте такожБеззаперечний шедевр чи повний провал. Огляд The Last of Us Part II

Як повідомив Ніл Дракманн, в процесі розробки багато контенту довелося вирізати. На початку гри була ціла сцена полювання на кабана. Її навіть записали при участі Ешлі Джонсон (актриса, яка зіграла Еллі), але згодом вирізали. Однак самого кабана можна зустріти в грі. Також за задумом розробників, Еллі, повинна була потрапити на острів Серафітів, де «спустилася б на ще глибші кола пекла».

Крім того, в одній з версій сценарію у Джоела була дівчина, а фінал гри був інший. До речі, створивши гру вже на 50% розробники все ще були впевнені, що Еллі вб'є Еббі у фіналі, а цикл насильства перерве інший персонаж. Однак у підсумку від цієї ідеї було вирішено відмовитися.

Автори гри також розповіли про важливість флешбеків в оповіданні The Last of Us Part II.

«Ми знали, що не будемо проводити багато часу з Джоелом на початку гри, тому нам потрібно було вставити флешбеки, щоб показати, як розвивалися стосунки Джоела і Еллі. При цьому важливо було показати, що ці спогади не були зовсім вже «солодкими», – говорить Дракманн.

Джоел в The Last of Us Part II / скріншот

В одному зі спогадів гравцям показали, як Еллі дізналася, що Джоел прийняв рішення врятувати її, замість того, щоб дати лікарям створити вакцину від інфекції.

«Джоел прийняв рішення за Еллі, і тепер їй доводиться розбиратися з його наслідками», – підкреслив Дракманн.

Читайте такожІ проллється кров. Фінальний огляд The Last of Us Part II (спойлери)

Ще флешбеки допомагали розповідати про почуття Еллі і давати контекст її дій.

«Збираючи ці деталі ми поглиблюємо персонажа, який майже не говорить про свої почуття. Ми переживаємо їх через її спогади, поки вона рухається по сюжету. Це дає контекст для її мотивації», – зазначила сценаристка Хеллі Гросс.

Ніл Дракманн також розповів, як актори допомагали редагувати сценарій. У приклад він навів сцену вбивства Джоела.

«У першій версії цієї сцени Еллі утримували силою, вона дивилася на Джоела, і у нас з'явилася ідея: «а що, якщо його мозок Джоела настільки сильно знищений, що в цей момент він каже лише одне слово — Сара(ім'я справжньої доньки Джоела)». Здавалося, що це буде сильно, але потім Трой Бейкер (актор, який зіграв Джоела) сказав: «Я не думаю, що він повинен говорити хоч щось». Ми зняли дві версії сцени, і він виявився правий. Його версія була потужнішою», – розповів творчий керівник Naughty Dog.

Розробники пояснили, чому Еллі не могла залишитися вдома з Діною і дитиною / скріншот

Розробники пояснили фінал гри і рішення Еллі покинути будинок, щоб врешті відшукати Еббі. Автори підкреслили, що на цьому етапі героїнею рухало не почуття помсти. За словами сценаристки Хеллі Гросс, це був посттравматичний синдром, з яким Еллі вирішила впоратися тільки одним способом – завершити розпочате.

«Це вже питання психічного здоров'я і виживання в депресивному стані, ніж правосуддя для Еббі або нестача Джоела. Вона думає: «Я не знаю, як можна бути людиною далі», – зазначила Гросс.

Нагадаємо, екшн The Last of Us Part II вийшов 19 червня на PlayStation 4. Гра отримала змішані відгуки. На агрегаторі Metacritic у другої частини The Last of Us 95 балів від критиків та 4,1 бала від гравців на основі рекордних 64 тисяч оглядів.