Скасована гра студії Sucker Punch / скріншот з трейлера

До Ghost of Tsushima студія Sucker Punch довгий час працювала над іншою грою під назвою Prophecy. Її скасували заради випуску самурайського екшену. Проте вчора в мережу потрапило 11-хвилинне відео з геймплеєм Prophecy.

Інформація про Prophecy і геймплейний ролик користувачі знайшли на сайті колишнього старшого художника Sucker Punch, Макса Чепмена. Незабаром після цього розробник закрив доступ до сайту, але ролик встиг потрапити в мережу.

Геймплей гри Prophecy

В ролику можна побачити велике місто, де бродять вартові в обладунках, а також головного героя, який прагне знайти таємничий артефакт. Персонаж використовує стелс і паркур, щоб ховатися від переслідування, бореться з вартовими на мечах і використовує запальні снаряди. Судячи із зображень на сайті Макса Чепмена, в Prophecy повинні були бути елементи фентезі, в тому числі й дивні істоти з чотирма руками.

Модель одного з ворогів в грі Prophecy / mmaaxx3d.com

Читайте такожЛегенда про привида. Огляд самурайського екшену Ghost of Tsushima

Саме відео – це так званий вертикальний зріз, в якому розробники демонструють всі основні механіки гри. Найімовірніше, геймплей записували ще у 2016 році. Але незабаром студія вирішила скасувати проект на користь самурайського екшену Ghost of Tsushima, який вперше анонсували у 2017 році.

Проте при створенні "Привида Цусіми", студія взяла багато напрацювань з Prophecy, в тому числі бойову систему і стелс-механіки, серед яких лазіння в нішах під будівлями з видом від першої особи.

Наразі студія Sucker Punch не дала жодних офіційних коментарів з приводу Prophecy.