Розробника Crysis запрошували виступати на наукові конференції / Фото - Crytek

Співзасновник Crytek Джеват Йерлі створив один із проривних шутерів 2000-х років. Але, як виявилося, його знаменитий нанокостюм із Crysis ледь не привів Єрлі на наукову сцену, де він цілком міг би виступати в ролі гостя-зірки серед дослідників нанотехнологій.

У нещодавній розмові з журналістами з PC Gamer Йерлі згадував: його одного разу запросили прочитати доповідь на великій конференції з нанотехнологій, коли студія якраз просувала Crysis і всюди світилася фірмовим нанокостюмом. При цьому на конференції явно вважали, що розробники дійсно створили проривну технологію:

"Але ж у нас усе було несправжнє! Я подумав: "Треба ж, люди повірили, що ми займаємося реальною наукою"".

За словами геймдизайнера, саме незадоволеність тим, що Crysis просто розвивав ідеї Far Cry, змусила команду придумати щось яскраве і видатне. Так у гру увійшов нанокостюм, який давав змогу гравцеві почуватися сильнішим, швидшим і навіть ставати невидимим: "Ми переглянули культові шутери. Від Halo до Half-Life, і зрозуміли: потрібен герой у незвичайному спорядженні, яке дає змогу обирати різні стилі бою."

Відео дня

Концепт носив на собі відтінки супергеройських фільмів, і тому довгі місяці художники Crytek намагалися знайти дизайн, не схожий на костюми з коміксів: "У підсумку ми зупинилися на ідеї м'язового костюма, де волокна і технології синхронізуються з тілом. Він і мав футуристичний вигляд, і давав гравцеві можливість змінювати свій підхід до боїв на льоту".

Раніше ми розповідали, що творець Mario Шигеру Міямото придумав труби для Маріо після того, як побачив водостічну систему на вулиці в Кіото.

Вас також можуть зацікавити новини: