Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував на 50 тис. грн. компанію «Sandoz Pharmaceuticals d.d.» (Республіка Словенія) за розповсюдження неправдивої реклами лікарського засобу «КларітроСандоз XL», яка вводила громадян в оману.

Про це УНІАН повідомила прес-служба відомства.

Як встановив комітет, у рекламній листівці «КларітроСандоз XL» йшлося про те, що лише цей препарат містить у своєму складі антибіотик - макролід кларітоміцина, тоді як така сама діюча речовина є складовою 62 зареєстрованих в Україні лікарських засобів.

Відео дня

Крім того, АМКУ зобов`язав фармацевтичну компанію припинити розповсюдження неповних і неточних відомостей у рекламі ліків «КларітроСандоз», «Персен», «Іммунал» і «АЦЦ».

Зокрема, як повідомляють у комітеті, «КларітроСандоз» рекламувався як препарат з «найбільш збалансованим спектром антибактеріальної дії, відсутністю взаємодії з їжею, швидким протизапальним ефектом» тощо. Проте ці властивості властиві антибіотику кларітоміцин, який також входить до складу інших лікарських засобів.

У прес-службі відзначили, що препарати «Персен» і «Іммунал» компанія позиціонувала в рекламі як безпечні у застосуванні дорослими і дітьми, хоча ліки містять ряд застережень і мають побічні дії. Наприклад, «Персен» у капсулах протипоказано дітям до 12 років, засіб у пігулках діти від 3 до 12 років можуть приймати тільки під наглядом лікаря. «Іммунал» у пігулках заборонено вживати дітям до 4 років, а в краплях – дітям до 6 років.

У рекламі лікарського засобу «АЦЦ» поширювалося твердження: «Для швидкого лікування кашлю у дорослих і дітей». Насправді ж препарат є мукалтичним засобом і використовується для полегшення розрідження мокроти.

Компанія «Sandoz Pharmaceuticals d.d.» погодилася з висновками комітету, зобов`язалася припинити розповсюдження подібної реклами і сплатити штраф до державного бюджету. Вилучити залишки рекламної продукції компанія має до кінця цього року.