Бактерії дурять антибіотики, змінюючи форму / Фото: boston.com

Бактерія може змінювати свою форму, щоб уникнути виявлення в організмі людини й уникнути дії антибіотиків. Про це свідчать дані дослідження, опублікованого в Nature Communications. Це відкриття може допомогти у боротьбі принаймні проти одного виду стійкості до антибіотиків.

Про це пише Newsweek, додаючи, що таку стійкість ВООЗ включила в список найбільших загроз для охорони здоров’я й безпеки.

Читайте такожВчені знайшли бактерію, що викликає у непитущих людей "хворобу п'яниць"

Автори дослідження стверджують, що виявили перший випадок, коли бактерії змінювали свою форму всередині людського тіла. Вони скидали клітинні стінки, які першочергово атакують кілька видів антибіотиків. Це дозволяє патогенам зникати з «радару», уникаючи дії ліків. Хоча в такому стані імунній системі людини легше розібратися з ними.

«Ми бачили, як в присутності антибіотиків бактерії змінювали свою форму досить випадковим чином, скидаючи стінки й ховаючи їх всередині себе», - сказала дослідник Університету Ньюкастла Катажина Міцкевич.