
Історія шутера Concord виявилася короткою, лише 2 тижні минуло з релізу, коли Sony ухвалила рішення закрити проєкт. Тепер у подкасті A Life Well Wasted колишні розробники поділилися своїм поглядом на провал і розповіли, як сприймали те, що відбувається.
За їхніми словами, ключова проблема була в просуванні - гравці просто не зрозуміли, який проєкт перед ними, і зробили поспішні висновки: "Найнеприємніше для мене було те, що люди вже склали свою думку про гру, і вона ґрунтувалася не на тому, що ми робили. Ми погано донесли ідею".
Автори також торкнулися теми зловтіхи у спільноті. Розробники зазначили, що гравцям здається ніби провал Concord нашкодив великій корпорації і це добре, але насправді роботу втратили звичайні люди.
Деякі з них додали, що розуміли критику та навіть погоджувалися з частиною претензій, але змінити гру в потрібному напрямку було неможливо через обмеження та ресурси. Інший розробник описав ситуацію метафорою: "Це була найкрасивіша машина, яку ми розбили".
Художник Тревіс наголосив, що попри фінал, пишається своєю роботою:
"Так, я хочу, щоб люди знали, що я робив Concord. І я хочу, щоб вони здивувалися, коли побачать, що я радий цьому. Ми пишалися грою, якою б не була її доля".
Раніше ми розповідали, що очільник Playstation вкотре заявив, що студія опрацювала помилки Concord. Наразі для компанії головне не кількість, а різноманітність проєктів.