Для депутатів-новачків створили онлайн-гід із підказками / Фото УНІАН

Обраний народний депутат від партії «Слуга народу» Галина Янченко спільно з експертом з питань штучного інтелекту аналітичного центру «Український інститут майбутнього» Антоном Семеновим і головою IT-управління Верховної Ради Олексієм Сидоренком презентували електронний помічник – чат-бот для народних депутатів.

Як передає кореспондент УНІАН, презентація відбулась на прес-конференції у Києві.

Читайте такожПарубій підтвердив, що СБУ та ДБР "заблокували" тестування нових сенсорних клавіш в РадіЗа словами Янченко, створення цього чат-боту є реалізацією одного із пріоритетних напрямів програми президента України Володимира Зеленського і команди «Слуги народу» зі створення «держави у смартфоні».

Відео дня

«Це одна з ініціатив з перетворення бюрократичної держави на державу у смартфоні, яка є доступна та близька для тих громадян, які її потребують. У Верховну Раду нового скликання зайшла дуже велика кількість нових народних депутатів. Це люди, для яких це перший досвід. Власне, ми вже стикнулися з великою кількістю бюрократії щодо подачі документів, збору довідок, збору «папірчиків» для того, щоб зареєструватися у ЦВК, в апараті Верховної Ради», – пояснила Янченко.

За її словами, чат-бот допоможе з’ясувати, яким чином зареєструвати, оформити на роботу помічників, яким є порядок організації відряджень, яким чином записатись у той чи інший комітет або групу дружби з іншою країною.

Читайте такожПредставник президента в Раді підтвердив підготовку законопроекту про скорочення кількості нардепів«Є величезна кількість організаційних питань, з якими нові народні депутати зустрінуться вперше. Для того, щоб допомогти їм, з одного боку, зорієнтуватись у цьому, з іншого боку, для того, щоб не створювати інформаційний хаос, ми спільно з Українським інститутом майбутнього та IT-управлінням Верховної Ради України прийшли з ініціативою створити такий чат-бот», – сказала Янченко.

Експерт з питань штучного інтелекту Українського інституту майбутнього Антон Семенов зауважив, що чат-бот функціонує у Telegram.

«Чат-бот створений для того, щоб допомагати народному депутату, щоб скоротити час на пошук тих чи інших документів, він може відповідати на багато питань, відповіді на які містяться в спеціалізованих базах даних ВР, різних довідниках, різній нормативній документації», – заявив експерт.

«Даний бот може допомогти народному депутату у правильному оформленні своїх помічників, що для цього необхідно, куди звертатись. Бот може показати народному депутату, які зали доступні для засідань, які зали стосуються яких комітетів, для того, щоб народний депутат міг швидко та оперативно зорієнтуватись… Бот може розповісти своєму користувачеві про законотворчу діяльність, розповісти про термінологію», – повідомив Семенов.

Голова IT-управління ВР Олексій Сидоренко назвав створення чат-боту «першим кроком на шляху цифрової трансформації нової Верховної Ради України».

«Це гід, провідник по складних бюрократичних та організаційних процесах, які треба досить швидко опанувати народним депутатам 9-го скликання», – наголосив Сидоренко.

Як повідомляв УНІАН, у Верховній Раді через запровадження в роботу сенсорної кнопки для блокування неперсонального голосування відбуваються слідчі дії.