Результати експерименту дають надію знайти життя й на інших планетах з подібними океанами / WR Normark, Dudley Foster, Creative Commons

Підводні гідротермальні жерла –  місця із найоптимальнішими умовами для зародження живих істот, вважають вчені.

Про це пише Independent.

У дослідженні, опублікованому в журналі Nature Ecology & Evolution, біологи навіть припустили, що тепло і луги могли бути не просто корисними, а необхідними для розмноження істот.

Читайте такожНа МКС відправили вино для вивчення процесу витримки

Теорію підтвердили шляхом експерименту, стверджують автори дослідження.

У морських вулканічних жерлах вода контактує з мінералами кори планети та реагує створенням теплого лужного середовища, що містить водень.

У результаті процесу утворюються хімічні сполуки з лугом, що забезпечує контакт між воднем та вуглекислим газом для формування все складніших органічних сполук.

Результати експерименту дають надію знайти життя й на інших планетах з подібними океанами.

Попередні експерименти із зародження протоклітин жирних кислот були успішними у прохолодній прісній воді, але лише у жорстких контрольованих умовах.

Цього разу науковці виявили молекули з довшими вуглецевими ланцюгами, необхідних для нагрівання й утворення в структурах протоклітин.

Навіть більше – лужний розчин допоміг новим протоелементам зберегти електричний заряд. Тобто, тепло, лужність і сіль не перешкоджали утворенню протоелементів, а навпаки – активно цьому сприяли.

Ми досі не знаємо, де вперше сформувалося життя, але наше дослідження показує, що ми тепер не можемо виключати й зародження його у глибоководних жерлах, йдеться у тексті дослідження.

За словами біологів, глибоководні жерла властиві не тільки Землі, а і Юпітеру та Сатурну.

Як повідомляв УНІАН, науковці реконструювали обличчя чоловіка епохи Середньовіччя зі скелета, якому понад 600 років.