Науковці представили цікавий «пристрій для схуднення» — він закриває рот людини на замок / фото ua.depositphotos.com

Дослідники з Нової Зеландії спільно зі своїми британськими колегами представили «перший у світі пристрій для схуднення». Це своєрідні накладки на зуби, які не дають людині можливість їсти у звичному режимі.

Як  повідомили на сайті Університету Отаго, науковці назвали свій пристрій DentalSlim Diet Control - це внутрішньоротове кріплення, яке стоматолог може встановити на верхні та нижні щелепи. У ньому використовуються магнітні накладки з замками-болтами, які виготовляються на замовлення.

Науковці кажуть, що це дозволяє людині відкрити рот лише приблизно на 2 міліметри, обмежуючи її харчування винятково рідиною. Водночас пристрій дозволяє власнику вільно говорити та дихати.

Читайте такожНауковці спростували думку, що сутулість сприяє появі болю в шиї

Учасники випробувань втратили в середньому 6,36 кілограми за два тижні й «мотивовані продовжити шлях подорожі до втрати ваги», кажуть вчені. Пацієнтам давали інструмент для відкриття пристрою в екстрених випадках, але жодному з учасників дослідження не потрібно було ним користуватися.

Провідний дослідник, проректор канцлера Університету Отаго Пол Брантон вважає, що пристрій буде ефективним, безпечним та доступним засобом для людей, які борються з ожирінням. На вимогу людини стоматолог може зняти накладки з зубів, а потім знову встановити.

«Основним бар’єром для людей для успішного схуднення є дотримання норм дієти. Пристрій допомагає їм формувати нові звички, дозволяючи їм певний час дотримуватися низькокалорійної дієти. Це справді дає початок процесу [схуднення]», — заявив професор Брантон.

University of Otago

Науковці посилаються на недавні дослідження, які показали, що 1,9 мільярда дорослих у всьому світі мають надлишкову вагу, а 650 мільйонів страждають ожирінням. Надмірна вага або ожиріння призводить до приблизно 2,8 мільйона смертей на рік.

За оцінками дослідників, до 2030 року приблизно 57% дорослого населення світу матимуть надлишкову вагу або ожиріння.

«Крім того, можуть бути присутніми психологічні симптоми, включаючи збентеження, депресію та втрату самооцінки, а люди з ожирінням можуть страждати від харчових розладів разом зі стигматизацією та дискримінацією», — говорить Брантон.

Пристрій також може бути особливо корисним для тих, хто повинен схуднути перед плановою операцією, а також для хворих на цукровий діабет, у яких втрата ваги може призвести до ремісії.

Вас також можуть зацікавити новини