Фото foxnews.com/iStock

Минулої п’ятниці бренд SNICKERS, що належить компанії Mars, Inc. опублікував у соціальній мережі Twitter заклик підписати петицію на сервісі Change.org, щоб відмінити святкування Хеллоувіну 31 жовтня, а натомість призначити свято на останню суботу жовтня. Свій заклик бренд підкріпив обіцянкою роздати 1 мільйон шоколадних батончиків у США, якщо ідея втілиться у життя.

Петиція про перенесення свята була опублікована ще минулого року асоціацією виробників карнавальних костюмів під назвою «Асоціація Хелловіну та костюмів».

Ось який текст опублікував SNICKERS: "Хеллоуїн у четвер? Не задовольняє. Хеллоуїн в останню суботу жовтня? Задовольняє. Якщо уряд зробить це офіційно, ми подаруємо Америці 1 мільйон безкоштовних SNICKERS! Підписуйте петицію!"

Відео дня

У петиції, яка безпосередньо адресована до президента Трампа, наводиться статистика, яка дозволяє припустити, що нова дата дозволить зробити свято "безпечнішим  і довшим".

У петиції стверджується, що "щорічно на Хеллоуїн трапляються 3800 травм ", і "82 відсотків батьків не користуються засобами підвищеної видимості" на костюмах, таких як світловідбиваюча стрічка або світлові палички, а 65 відсотків не обговорюють безпеку під час Хелловіну зі своїми дітьми. Більшість дітей не носять ліхтарики, перебуваючи у ніч на Хеллоуїн на вулиці, що підвищує ризик потрапити під машину.

Є ї інші міркування - за даними Асоціації більшість батьків - 70 відсотків, не супроводжують своїх дітей під час святкування, а якщо святкування буде в суботу - вони теж зможуть насолодитись святом.

"51 відсоток мілленіалів стверджують, що Хелловін - їхнє улюблене свято. Тож навіщо поспішати встигнути відсвяткувати за дві вечірні годин в будній день, коли це свято заслуговує на цілий день!?", - пише Асоціація Хеллоуїна та Костюмів. Станом на ранок середи петиція набрала 121 000 підписів із необхідних 150 000.

350 тисяч підписників SNICKERS в Twitter не стримували свої почуття щодо підтримки брендом суперечливого руху за перенесення святкування. Деякі коментатори вважають цю ідею “божевільною”, в той час як інші назвали цю зміну практичною: "Підписуюсь!! Як мати трьох дітей шкільного віку - повністю за!». Дехто запропонував зробити 31 жовтня державним святом і вихідним днем.

"SNICKERS повністю підтримує ідею святкувати Хелловін по максимуму. Більше годин в день. Більше сімей зможе насолодитися святом. Більше задоволення від святкування", - сказав Джош Олкен, директор бренду SNICKERS, що належить компанії Mars, Inc. "Тож якщо федеральний уряд зробить це офіційно, ми подаруємо Америці до одного мільйона безкоштовних батончиків SNICKERS. Ніяких хитрощів, лише частування ... ми серйозно!".

Джерело