Коронавірус не бізнес: власника 'Євролаба' Пальчевського розкритикували в мережі за тести по 500 євро

В Україні медіа, блогери і користувачі соцмереж розкритикували власника клініки Eurolab, телеведучого Андрія Пальчевського за фінансові спекуляції і заробіток на паніці навколо коронавірусу.

Як раніше повідомлялося, Eurolab - єдина приватна клініка в Україні, яка закупила тести на Сovid-19. Пацієнтам пропонують два тести: експрес-тест за 1500 грн і основний за 16 тисяч грн (понад 500 євро). При цьому роздрібна вартість експрес-тестів на ринку — 300-400 грн, а основного — близько 60 євро. Принаймні, стільки він коштує в Німеччині.

«Пальчевський завіз тести і, користуючись монопольним становищем, підвищив вартість основного в 9 разів: «бідні» німці платять за такий 60 євро, «багаті» українці — 500 євро. Вам страшно? Ви боїтеся коронавірусу? Боїтеся, що до смерті інфікуєте всіх своїх родичів і всі разом помрете? Тоді з вас 1500 грн, але якщо хочете, щоб тест був точним, то давайте 520 євро! Та це ж той Пальчевський, який ходить по ефірах телеканалів і вчить телеглядачів життю, мріє про крісло мера», — пише блогер Сергій Наумович.

Відео дня
Facebook

Зі свого боку, журналіст видання «Новое время» Дмитро Бобрицький повідомив, що клініка не просто продає тести втридорога, але і вводить клієнтів в оману щодо їх ефективності.

«На сайті Євролабу вказується, що експрес-тест виявляє саме СОVID-19. Однак з відкритих джерел відомо, що «експрес-тест» здатний діагностувати новий коронавірус тільки за опосередкованими показниками і не може виявити саме новий СОVID-19 на першому тижні інфікування. По суті, зараз відбувається обман потенційних пацієнтів, принаймні на сайті!», — пише Добрицький.

Він також припустив, що клініка, судячи з усього, замовляє рекламу тестів у instagram-блогерів Сабіни Мусіної і Ксюші Манекен. Реклама і паніка подіяли. «Закуплені тести Євролабом розійшлися, як гарячі пиріжки. Їх «більше немає», а будуть лише у п'ятницю та ціна, напевно, виросте – «Багато людей телефонують?», «Так!» – сказала дівчина-оператор з клініки», — пише журналіст.

Дмитро Бобрицький також заявив, що можливі санкції Кабміну або Антимонопольного комітету проти Євролаба Андрій Пальчевський буде позиціонувати як політичний тиск, оскільки сам Пальчевський «нині став противником Зеленського».

«Дивіться красу гри. 1. Записує жорсткі відеоблоги, збирає тисячі лайків, де критикує владу і дії, спрямовані на боротьбу з коронавірусом, звертається до президента фамільярно «Вова, Володя», 2. Звинуватив друга Зе, голову комітету ВРУ Радуцького в заробітку на масках. Ага: атакував першим. Тепер будь-які санкції для Євролабу можна буде розцінити, як політичний тиск», — пише журналіст.

Facebook

Політика Євролабу обурила і простих користувачів фейсбук. На їхню думку, після таких спекуляцій Пальчевський має відмовитися від політичних амбіцій.

Facebook
Facebook

При цьому ЗМІ та соцмережі наводять приклади соціально відповідального бізнесу, який допомагає медустановам впоратися епідемією, що насувається. Наприклад, «Нова пошта» витратила 25 млн грн на маски і медобладнання для лікарень Полтавщини. Порт ТІС в Одесі вже закупив 2 ШВЛ для місцевої інфекційної лікарні та експрес-тести для обласної. Ще 9 ШВЛ для України купили бізнесмени Олег Гороховський, Євген Черняк, Андрій Федорів і Володимир Яценко. До їх ініціативи приєдналися й інші, включаючи топ-менеджмент Ощадбанку, Work.ua і тд. Фармацевтична компанія «Дарниця» та фонд Zagoriy Foundation передали 3 апарату ШВЛ Київській лікарні швидкої допомоги. Епіцентр заявив про готовність витрачати на медобладнання та засоби захисту 1% від обороту компанії, пише Ліга.Бізнес.

«Поки хтось із бізнесменів допомагає державі з логістикою, шукає гроші на ШВЛ — інші гребуть грошики, не моргаючи оком і вибудовують медійний захист від будь-яких претензій. #ганьба#коронавіруснебізнес», — прокоментував Бобрицький.