Пандемія, спричинена COVID-19 стала новим викликом для світової спільноти та для України, зокрема. Так, під час карантину, суттєво збільшилась кількість звернень від громадян до «Урядового контактного центру», який функціонує в Україні вже 11 років.

Окрім нагальних соціальних питань, які завжди турбують українців, додалися тисячі звернень з проханням надати консультативну інформацію з питань, пов’язаних з гострою респіраторною хворобою COVID-19.

Читайте такожУ МОЗ розповіли, що буде з карантином в Україні після 22 червня

Відео дня

До інформаційної боротьби з вірусом долучилися і представники бізнесу, зокрема і Кока-Кола Беверіджиз Україна. Відтак, 17 працівників компанії у робочий час працюють на урядовій «гарячій лінії» зі збереженням заробітної плати. Вони допомагають працівникам контакт-центру консультувати громадян стосовно медичних та захисних засобів для протидії розповсюдженню коронавірусу, надання медичної допомоги, психологічної підтримки та інших питань соціального характеру.

«Моя нова роль полягає в тому, що я координую роботу волонтерів компанії, які на час карантину стали консультантами урядової «гарячої лінії». Нас з командою надихає те, що ми можемо бути корисними державі у цей складний час і маємо можливість надавати необхідну підтримку нашим співгромадянам під час пандемії», – зазначила Маргарита Тарасова, працівниця компанії Кока-Кола Беверіджиз Україна.

Волонтери компанії працюють дистанційно за змінним графіком у робочі дні з 09:00 до 17:00 і щоденно отримують необхідну інформаційну онлайн-підтримку від Урядового контактного центру. З початку травня волонтери опрацювали понад  1400 дзвінків громадян з усієї України, які надійшли на урядову «гарячу лінію» з питань COVID-19.

Перед початком роботи представники Урядового контактного центру організували необхідне навчання для волонтерів та протестували усіх майбутніх консультантів.