З Києва до Білорусі запустять водний маршрут / фото УНІАН

Міністерство інфраструктури України веде організаційну роботу щодо запуску туристичного маршруту водним транспортом Київ-Мозир-Київ, перше судно планується запустити наприкінці квітня поточного року.

Читайте такожПрикордонники назвали найпопулярніші країни для подорожей серед українців

Про це повідомили в прес-службі Мінінфраструктури з посиланням на підсумки зустрічі в Мінську міністра інфраструктури України Владислава Криклія з міністром транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Олексієм Авраменком, під час якої сторони обговорили низку актуальних питань українсько-білоруського співробітництва в сфері транспортної інфраструктури та розвитку міжнародних транспортних коридорів Чорне море - Балтійське море, зокрема відновлення міжнародного водного шляху Е-40 за маршрутом Дніпро - Прип'ять.

Відео дня

"Триває активна робота з організації туристичного маршруту водним транспортом Київ - Мозир - Київ з використанням судна «Світанок», яке належить держпідприємству «Адміністрація річкових портів». Готовність судна до виходу в рейс планується на кінець квітня 2020 року", - сказано в повідомленні.

Також повідомляється, що проект з відновлення річкового шляху Е-40, який передбачає будівництво судноплавної траси довжиною понад 2000 км через річки Прип'ять, Дніпро і Вісла, щоб з'єднати Балтійське і Чорне моря, вийшов на стадію практичної реалізації.

«Нашим основним завданням і цілями подальшої співпраці є розвиток річкового судноплавства на річках Прип'ять і Дніпро, відновлення повноцінного судноплавства, у тому числі в рамках реалізації проекту Е-40. Проект з відновлення міжнародного річкового шляху Е-40 вийшов на стадію практичної реалізації. Роботи з черпання і доведення судноплавних глибин до необхідного рівня, а також інші заходи, планується почати з відкриттям навігації», - цитує прес-служба Криклія.

Крім того, Мінінфраструктури планує поточного року розширити зону Річкової інформаційної служби від Вишгорода в Київській області до кордону з Білоруссю.

Як повідомляв УНІАН, 18 грудня 2018 року держпідприємство «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) і «Белтопенерго» домовилися про відновлення річкового судноплавства між Україною та Республікою Білорусь. Реалізація проекту спрямована на розвиток логістики та перевезення вантажів між Україною та Білоруссю з використанням річкового транспорту, створення нових робочих місць і залучення нових вантажопотоків до морських портів України.

За підрахунками експертів, відновлення E-40 дозволить перевозити між Україною та Білоруссю додатково чотири мільйони тонн вантажів щороку, а також забезпечить значну економію часу для перевізників у Центральній і Східній Європі.

Довідка УНІАН. Водний шлях Е-40 - проект будівництва судноплавної траси довжиною понад 2000 км, яку планується прокласти через річки Прип'ять, Дніпро і Вісла, щоб з'єднати Балтійське і Чорне моря. Плани з розвитку Е-40 припускають будівництво обвідного каналу в Польщі, шести-семи гребель і шлюзів на Прип'яті, а також поглиблювальні роботи по всьому маршруту для того, щоб по річках могли ходити великотоннажні судна класу «річка-море». Ініціаторами будівництва Е-40 виступила коаліція організацій із трьох країн (Білорусі, Польщі та України) на чолі з РУЕБП «Дніпро-Бузький водний шлях», Морським інститутом у Гданську, Міністерством транспорту Білорусі та Міністерством інфраструктури України.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.