Агроіндустріальний холдинг МХП розпочав узгодження детальних товарних позицій та особливостей їхнього фасування з майбутніми імпортерами його продукції на японський ринок. Ця можливість з'явилася після узгодження ветеринарних сертифікатів між компетентними органами України та Японії.

«Зараз ми активно вивчаємо всі вимоги майбутніх партнерів-імпортерів на японський ринок, щоб урахувати їх, перш ніж здійснити перші поставки. Японський ринок специфічний і вимогливий — тут культура споживання м'яса птиці суттєво відрізняється від європейської або близькосхідної. В Японії найбільше цінується так зване червоне м'ясо птиці — продукти з ніжки (м'ясо нефілейної групи). МХП зацікавлений працювати на японському ринку, оскільки він дуже перспективний щодо маржинальності й обсягів споживання на душу населення. Японія — один із найбільших імпортерів м'яса птиці у світі», — розповів Сергій Іванов, заступник голови правління МХП з комерції.

Минулого року обсяги імпорту м'яса птиці на японський ринок становили приблизно 570 тисяч тонн. Як зазначив Сергій Іванов, вимогливість японського ринку полягає в культурі споживання та ставленні до постачання товарів на їхній внутрішній ринок.

Відео дня

«Протягом найближчих 3–4 місяців МХП відпрацьовуватиме з японськими партнерами на виробництві кілька продуктів, що можуть зацікавити японських споживачів. Цього року відправимо мінімальну тестову партію — 1–2 контейнери, щоб підтвердити відповідність вимогам щодо якості та фасування м'яса. Надалі плануємо поступово нарощувати експорт. За 8–10 місяців МХП збільшить обсяги поставок м'яса птиці в Японію до 500 тонн на місяць, поступово нарощуючи їх до тисячі тонн щомісяця. Ключова ставка в стратегії завоювання японського ринку — підтвердження нашими партнерами гарантовано високої якості й екологічності продуктів МХП, які визнані на ринках близько 80 країн світу», — поділився Сергій Іванов.