Ілюстрація REUTERS

Читайте такожБанки зобов'язали розкривати вартість споживчого кредиту - НБУ

Як повідомляється на сторінці регулятора в соцмережі Facebook, це обумовлено набранням чинності відповідного закону.

У НБУ повідомили, що створений влітку минулого року підрозділ із захисту прав споживачів фінпослуг отримав близько 4 тисяч звернень громадян.

Більшість з цих звернень - 64% - стосуються банків. Загалом регулятор отримав звернення щодо 53 банків, найбільша кількість з яких - щодо трьох фінустанов.

За інформацією НБУ, споживачі скаржаться, що банки не розкривають повну вартість кредиту, самовільно списують кошти в рахунок погашення боргу, списують відсотки за рахунок збільшення кредитного ліміту з відсотками за більшою ставкою, не пояснюють при цьому правомірності своїх дій.

У НБУ нагадали, що з червня 2020 року на сайтах банків повинні з'явитися калькулятори для розрахунку витрат або доходів від фінансової послуги, а реклама фінустанов повинна буде містити характеристики послуг.

Також повідомляється, то Нацбанк планує затвердити нові вимоги до банківських договорів, візуального сприйняття реклами, інформації на сайтах і в рекламі щодо мікрокредитів, розкриття інформації про послуги через електронні канали обслуговування, роботи із зверненнями громадян.

Як повідомляв УНІАН, Верховна Рада 20 вересня ухвалила закон про захист прав споживачів фінансових послуг, відповідно до якого Нацбанк отримав повноваження із захисту прав споживачів фінансових послуг. Закон набуває чинності через три місяці після підписання президентом, або із січня 2020 року.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram