
Про це пише «Лівий берег».
Видання зазначає, що українське суспільство так і серед «лідерів» тютюнопаління. Зокрема, наша країна посідає друге місце після Греції за рівнем поширення шкідливої звички серед підлітків.
Тютюнові компанії починають боротися за споживача старим перевіреним способом – наввипередки знижуючи ціни на свої вироби. Куріння стає все більш доступним. Виробники часом готові працювати мало не у збиток, щоб залучити споживача, привчити його саме до своєї торгової марки, йдеться в статті.
Читайте такожЕксперти пояснили, чому дешевшають сигарети
При такій динаміці цін істотно знижуються бюджетні надходження. За підрахунками самих виробників, в результаті цінових війн держбюджету щомісяця втрачає 160-180 млн. грн.
Читайте такожМОЗ підтримує ініціативу щодо підвищення акцизу на сигарети на 40% у 2016 році
Як показує світова практика, найбільш ефективним заходом для виправлення ситуації є введення мінімальних роздрібних цін на тютюнові вироби. Саме таким шляхом свого часу пішли країни Європи, пише видання. Це дозволило стабілізувати ринок при одночасному збільшенні бюджетних надходжень.