Це дозволить на 30% скоротити аварії та нещасні випадки на шляхах / фото УНІАН

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (Мінрегіон) розробило зміни в державні будівельні норми (ДБН) і ввів обов'язкове встановлення спеціальних огорож для недопущення виходу на колії сторонніх осіб для підвищення безпеки людей біля залізничних колій.

Читайте такожВ Україні вдвічі скоротили терміни розробки будівельних норм

Як повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Лев Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook, відповідні зміни містяться в новій будівельній нормі "Споруди транспорту. Залізниці з колією 1520 мм. Норми проектування", яка діє з 1 квітня цього року.

Відео дня

"Місця, які безпосередньо прилягають до шляхів швидкісних поїздів, дуже небезпечні. Тільки на Південно-Західній залізниці в минулому році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них - як раз через перетинання людьми шляхів у не призначених для цього місцях. Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних шляхів і мінімізувати кількість нещасних випадків і аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти на небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів. Ця норма міститься в новій ДБН щодо залізничної колії", - написав він.

Парцхаладзе зазначив, що, за підрахунками експертів, це дозволить на 30% скоротити аварії та нещасні випадки на шляхах.

"Згідно з цією нормою, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів у всіх випадках слід встановлювати захисні огорожі або ділянки лісів у вигляді лісосмуг. Якщо будуть робитися захисні лісонасадження, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту. В місцях їх розривів повинні влаштовуватися механічні огорожі. Виняток становлять природні та штучні перешкоди для виходу на шляху. Наприклад, водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі", - написав він.

За словами Парцхаладзе, нові ДБН розроблені Українським державним університетом залізничного транспорту.

"Вони поширюються на проектування і будівництво залізниць з колією 1520 мм зі звичайним рухом поїздів і прискореним рухом пасажирських та приміських поїздів, нових залізничних ліній, додаткових головних колій, під'їзних шляхів; реконструкцію і капремонт існуючих ліній, окремих споруд та пристрої загальної мережі залізниць України; проектування і будівництво залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів", - написав заступник міністра.

Довідка УНІАН. Державні будівельні норми (ДБН) - обов'язкові для виконання нормативні документи, що використовуються при проектуванні нових і реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.