Онлайн-сервіси замовлення планується активувати вже цього року / фото УНІАН

"Укрзалізниця" планує значно розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів та вантажних клієнтів.

Читайте також"Укрзалізниця" у 6 разів підвищила ціну за групове бронювання квитків

Як повідомила прес-служба компанії, більшість опцій планується активувати цього року.

Відео дня

За словами голови правління "Укрзалізниці" Євгена Кравцова, серед послуг, які можна буде оформити онлайн - замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі.

Також планується введення послуги "лист очікування", коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.

Зазначається, що з'являться також онлайн-новації та для клієнтів з сектора вантажних перевезень.

"Укрзалізниця" планує, зокрема, провести істотний реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року", - йдеться в повідомленні. Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, в тому числі й фінансову.

"Крім цього, у планах компанії - розширити спектр додаткових послуг, що надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з'явиться можливість замовити тягу або "нитки графіка", - цитує прес-служба Кравцова.

За даними прес-служби, у 2018 році близько 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.

"З січня 2019 року в тестовому режимі на сайті "Укрзалізниці" booking.uz.gov.ua розпочато продаж пільгових квитків через інтернет для людей з інвалідністю, а з 2014 року - продаж квитків зі студентськими пільгами", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, 17 січня "Укрзалізниця" дозволила купувати пільгові квитки для людей з інвалідністю онлайн, тоді як раніше для цього потрібно було їхати виключно в каси на вокзалах.