Спочатку сервіс підписки на електрокари почне працювати у Лос-Анджелесі / фото Engadget

Сервіси підписки стають все більш популярними. За допомогою підписки можна отримувати доступ до музики, фільмів, ігор і додатків. А тепер компанія під назвою Canoo хоче стати свого роду "Netflix для автомобілів", вперше у світі запропонувавши електромобіль на умовах передплати.

Читайте такожУкраїнці активно пересідають на електрокари: топ-10 популярних моделей

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Електромобіль Canoo нагадує транспортну капсулу з фантастичних фільмів. Він пропонує пасажирам місткіший салон, зберігаючи при цьому зовнішній вигляд компактного автомобіля. Електромобіль розрахований на сім осіб, а задні сидіння спроектовані так, щоб бути зручними й більше нагадувати диван, ніж традиційне автокрісло. Інші цікаві функції дозволяють будь-якій особі в автомобілі керувати навігацією, музикою та клімат-системою зі смартфона або планшета", - йдеться в повідомленні.

Автомобіль оснащений передовими системами допомоги водію та моніторингу стану водія. Для цього використовується у загальній складності сім камер, п'ять радарів і 12 ультразвукових датчиків. Ці датчики можуть виявляти довколишні об'єкти та інші автомобілі, використовуючи алгоритми глибокого навчання для кращого захисту водія і пасажирів. Комплектна батарея забезпечує запас ходу 250 миль (близько 402,3 кілометра) і здатна заряджатися до 80% менше ніж за 30 хвилин.

Canoo планує спочатку запустити бета-тестування парку автомобілів, перш ніж перейти на виробництво наприкінці року. Повноцінний запуск сервісу підписки на електромобіль запланований на 2021 рік. Спочатку він почне працювати у Лос-Анджелесі. Детальніші відомості про умови такого сервісу наразі не розголошуються.