З 2013 року порт не має визначених меж / фото racurs.ua

Кабінет міністрів на виїзному засіданні в Маріуполі визначив межі території морського порту Маріуполь, який не мав меж з 2013 року.

Читайте такожЗеленський та Гончарук відкрили реконструйовану "дорогу життя" Запоріжжя-Маріуполь (відео)

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій у Facebook.

Відео дня

«Сьогодні під час засідання Уряду у м. Маріуполь ухвалено рішення про межі території морського порту Маріуполь. З 2013 року порт не має визначених меж. Рішення Уряду має наслідком правову визначеність під час здійснення господарської діяльності суб’єктів господарювання, що працюють або мають намір працювати на території порту», - написав він.

Також Криклій повідомив, що урядом ухвалене рішення про включення прилеглого водного простору морського терміналу «СРЗ» (Азовський судноремонтний завод) в уже визнчені межі акваторії порту Маріуполь.

« Це важливо для забезпечення безпеки судноплавства та контролю за дотриманням безпеки в акваторії порту», - написав він.

Криклій зазначив, що з 2014 року кількість суднозаходів в українські порти на Азовському морі зменшилася у 2 рази.

« Маріупольський порт розвивається попри безпосередньою близькість до зони ООС та «міст зла» у Керченській протоці. У 2018 році тут побудовано сучасний високотехнологічний термінал з перевантаження листового металу та запущено одну з найбільших в регіоні промислових геліосистем. Триває реконструкція гідротехнічної частини причалу в рамках реалізації проекту будівництва зернового терміналу – найбільшого в регіоні спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів, де можна буде зберігати одночасно більше 130 тис. тонн зерна і щорічно перевалювати - близько 2,5 млн тонн», - зазначив міністр.

Також, за словами Криклія, триває днопоглиблення, мета якого - відновлення паспортних глибин на підходах до порту і біля причалів для збільшення прохідного осідання суден, а, отже, і обсягів вантажопереробки.

«До кінця 2019 року прохідну осадку буде доведено до 8 метрів», - підкреслив він.

Як повідомляв УНІАН, раніше екс-міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю УНІАН оцінив в 10 млрд грн збитків для морської галузі України через незаконну блокади Росією судноплавства в Азовському морі наприкінці минулого року.

За даними Мінекономрозвитку, Україна внаслідок анексії Криму та окупації частини Донбасу у 2014-2015 роках втратила майже п'яту частину ВВП.