На дев'яти станціях метро працюють консультанти щодо електронного квитка / фото УНІАН

 У Києві в години пік на дев’яти станціях метро усіх гілок працюють консультанти, які допомагають пасажирам у питаннях з використання е-квитка.

Читайте такожСтало відомо, як працюватиме столична підземка під час обмежень через коронавірус

Про це УНІАН повідомили у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Відео дня

Консультанти показують, як користуватися автоматом самообслуговування, і розповідають про види е-квитка.

Звернутися до консультанта за допомогою можна з 7:30 до 11:30 та з 16:30 до 20:30 на станціях "Вокзальна", "Дарниця", "Героїв Дніпра", "Майдан Незалежності", "Голосіївська", "Бориспільська", "Видубичі", "Харківська" та "Лук’янівська".

З 1 квітня Київ переходить на єдиний е-квиток для оплати проїзду у громадському транспорті. У касах на всіх станціях метро можна придбати і поповнити Kyiv Smart Card або купити одноразовий QR-квиток.

За допомогою е-квитка можна здійснити поїздки в метро, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері або міській електричці.

Постійним користувачам громадського транспорту доречніше придбати Kyiv Smart Card, що при поповненні на 50 поїздок дає можливість заощадити 1,5 грн на кожній. Її можна поповнити у додатку Kyiv Smart City, у касах на станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування у вестибюлі метро, у фунікулері, на станціях швидкісного трамвая, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, Приват24 за допомогою чат-ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Telegram і Facebook.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55, що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.