Вартість будівництва першої концесійної дороги Київ - Біла Церква складе близько 300 мільйонів доларів, повідомив УНІАН радник в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) Олександр Кава.
"Мова йде про абсолютно нову дорогу. Як альтернатива, буде безкоштовна дорога - діюча траса Київ-Біла Церква. Зараз йде підготовка техніко-економічного обґрунтування дороги, тому говорити про точну вартість поки занадто рано, але орієнтовно це буде близько 300 мільйонів доларів", - сказав він.
За словами Кави, будівельні роботи можуть розпочатися в 2019 році та триватимуть до 2021 року.
"Поки рано говорити про терміни, оскільки необхідно внести зміни до закону про будівництво доріг на основі концесії. Якщо законопроект №6766 буде прийнятий парламентом в 2017 році, то є шанс, що тендер і викуп землі під проект буде здійснено в 2018 році, тоді будівельні роботи можуть розпочатися в 2019 році і триватимуть до 2021 року", - повідомив він.
Також Кава зазначив, що будівництво дороги буде здійснюватися виключно за рахунок коштів інвестора.
"Оскільки ця дорога концесійна, то договір передбачає, що інвестор сам вкладає гроші в цей проект, а потім протягом 25 років експлуатує і стягує плату за проїзд, тим самим покриває свої витрати", - сказав він, додавши, що на даний момент зацікавленість проявляють 5 іноземних компаній, які реалізували концесійні договори з будівництва доріг в країнах Євросоюзу.
Як повідомляв УНІАН, раніше в.о. голови "Укравтодору" Славомір Новак повідомив, що Державне агентство автомобільних доріг проводить підготовку до запуску будівництва першої концесійної дороги Київ-Біла Церква.
У березні "Укравтодор" заявляв про плани запустити перші проекти будівництва концесійних доріг в країні вже в поточному році.
У травні 2015 року "Укравтодор" оголосив конкурс на будівництво першої в Україні концесійної дороги Львів – Краковець, розмови про будівництво якої велися вже більш десяти років. Але у вересні того ж року стало відомо, що конкурсні заявки претендентів – української компанії "Українські транспортні магістралі" і французької Bouygues – не відповідають умовам конкурсу. У зв'язку з цим Міністерство інфраструктури повідомило, що розраховує в 2016 році перезапустити у новому форматі даний конкурс після того, як буде вдосконалено законодавство України про концесії, а також про державно-приватне партнерство.