Ілюстрація REUTERS

Компанія General Motors представила електричний пікап Hummer.

Читайте такожМаск не виключає випуск зменшеного Tesla Cybertruck для Європи

Про це повідомляє портал N+1.

"Його ключові особливості - це автопілот, три двигуни загальною потужністю більше тисячі кінських сил, роздільне управління поворотом всіх чотирьох коліс і розбірний панорамний дах. Перша і найпотужніша версія надійде в продаж восени 2021 року за ціною від 112,6 тисячі доларів", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що оригінальний "Хаммер" - це цивільна версія американської військової машини HMMWV. Оскільки спочатку машина розроблялася під військові потреби, у неї була дуже висока прохідність та незвичайні технічні рішення. Друга і третя модель Hummer вже були чисто цивільними позашляховиками, спроектованими на платформі позашляховиків Chevrolet. У 2010 році виробництво машин під цим брендом завершилося.

"Наприкінці 2019 року Reuters повідомило про те, що General Motors збирається відродити бренд у вигляді електричного пікапа, який міг би конкурувати з Ford F-150 Electric, Tesla Cybertruck і Rivian R1T, пізніше представники компанії це підтвердили. Тепер концерн офіційно представив новий електропікап", - підкреслює видання.

Пікап має великий кузов з довжиною 5,5 метра, колісною базою 3,5 метра і висотою трохи більш як два метри. Величина дорожнього просвіту не розкривається, але, судячи з зображень, вона велика, а також відомо, що вона може збільшуватися на 15 сантиметрів за допомогою пневмопідвіски. У двох старших версіях автомобіля буде по три електродвигуни, а в молодших - по два. Потужність старшої версії становить більше тисячі кінських сил, а розганятися до ста кілометрів на годину вона буде приблизно за три секунди. За розрахунками розробників, на одному заряді старша версія проїде понад 560 кілометрів.

Крім високих характеристик у Hummer є кілька відмінних рис, частини з яких немає у конкурентів. Наприклад, для підвищеної прохідності у нього є "режим краба": оскільки повертатися можуть всі колеса, при необхідності їх можна повернути в одну сторону, щоб їхати боком, а не вперед, а задні колеса можуть відхилятися і під час звичайних поворотів, зменшуючи радіус повороту. Також за передньою віссю розташовуються камери, відео з яких об'єднується і виводиться на екран в салоні, щоб водій міг бачити рельєф прямо під колесами та перед ними й розраховувати свої маневри. Крім того, особливості є й у кузова. Наприклад, панорамний дах над переднім і задніми рядами, яку можна прибрати, перетворивши автомобіль в кабріолет, два багажних відділення спереду і ззаду, і фари з індикацією зарядки.

Перша версія електричного Hummer за 112,6 тисячі доларів буде випущена восени 2021 року, а потім кожен наступний рік до 2024 компанія буде випускати більш доступні модифікації, остання з яких буде коштувати 80 тисяч доларів.

Прямого аналога "режиму краба" в інших вироблених сьогодні автомобілів немає, але у пікапа Rivian R1T, теж виходить у 2021 році, є режим розвороту на місці, який може допомогти проїхати у вузькому місці, де недостатньо місця для звичайного повороту. Під час нього колеса з лівої та правої сторін обертаються в різні боки, тому автомобіль повертається на місці.