
На IGN Live, що пройшов у межах Summer Game Fest, актори Clair Obscur: Expedition 33 влаштували справжню виставу: вони вийшли на сцену в костюмах "багетах" із гри. Ці скіни стали мемом у ком'юніті, а в самій грі їх можна отримати за виконання побічних активностей.
В інтерв'ю брали участь ключові актори, за винятком Чарлі Кокса та Енді Серкіса. Окремо виділився Річ Кібл, який виконав роль Моноко, він вибрав скромніше вбрання: сірий костюм і надувний рятувальний круг.
На сцені IGN Live актори обговорювали, чим для них стала Expedition 33, як проходила робота над грою і чому вона так полюбилася аудиторії.
Дженніфер Інгліш, яка озвучила Маель, згадувала момент перед виходом гри як суміш хвилювання і тривоги. Вона зізнається, що не відчувала такого ж тиску, як розробники, але дуже хвилювалася за результат: "Ми не були так напружені, як розробники, але я дуже нервувала, тому що ми вклали в це всю свою любов і душу і сподівалися, що це окупиться - і, на щастя, так і сталося".
Бен Старр, який виконав роль Версо, додав, що після завершення роботи над грою в акторів настає особливий момент, коли вони вже нічого не контролюють. Він говорив про те, що існує безліч зовнішніх факторів, які впливають на успіх релізу, і що він особисто відчував велику відповідальність. Йому хотілося, щоб усе вийшло не тільки заради гравців, а й заради команди, яка вклала в гру неймовірну кількість праці.
Цікавого моменту торкнулася і Дженніфер Інгліш, коли почала говорити про технічний бік озвучення. Вона розповіла, наскільки ізольованою буває робота в студії: актори майже завжди записують репліки поодинці, уявляючи сцену і взаємодію з іншими персонажами. Її особливо тішить, коли гравці думають, ніби герої справді спілкувалися наживо: "У кабінці я почуваюся дуже самотньо. Доводиться прикидатися. У відеоіграх дуже рідко трапляється партнер по грі. Думаю, всього один або два рази в кімнаті зі мною був інший актор".
Шала Нікс, яка зіграла Сіель, поділилася особистою реакцією на відгуки гравців. Вона розповіла, що багато хто писав їй про те, як її персонаж допоміг їм впоратися з депресією та особистими переживаннями. Це, за її словами, стало важливим підтвердженням того, наскільки глибокою та емоційною вийшла гра.
Під кінець розмови Бен Старр повернувся до теми емоцій і пояснив, чому люди так гостро сприймають втрати персонажів в іграх. Він вважає, що причина не в трагедії як такій, а в тому, що гравець спочатку відчуває радість, прихильність, живу симпатію, і втрачає все це в один момент.
Додатково на IGN показали уривок з майбутнього документального фільму, де можна побачити, як записувалися ключові сцени, включно з емоційним вступом за участю Гюстава і Софі, а також комічними моментами між Моноко і Версо.
Раніше ми розповідали, що розробники Expedition 33 проводили сліпий кастинг і не знали, що взяли зірку Baldur's Gate 3. Так у гру потрапили Бен Старр і Дженніфер Інгліш.