
BioShock 4, анонсований ще шість років тому, стикається з серйозними труднощами. Однак генеральний директор Take-Two Штраус Зельник в інтерв'ю IGN впевнено заявив, що скасування проєкту не розглядається:
"Вона вийде. Можу сказати це, поклавши руку на серце, без жодних сумнівів".
Він визнав, що процес розробки не був бездоганним і що команді потрібно якось виправдовувати назву BioShock через спадщину оригінальних ігор Кена Левіна: "Потрібно зробити так, щоб гра була вірна ДНК BioShock, але при цьому стала значним кроком уперед. Це завжди складно, але ми вважаємо, що впораємося".
За його словами, створення великих ігор стає дедалі тривалішим, оскільки гравці очікують найвищої якості: "Добре - це вже погано, а велике - це нове велике".
Нещодавно Bloomberg повідомляв, що BioShock 4 не пройшла внутрішню перевірку якості. Слідом за цим Келлі Гілмор залишила посаду керівника студії Cloud Chamber, а креативний директор Хогарт де ла Плант був переведений у видавничий підрозділ.
Раніше Штраус Зельник заявляв, що незважаючи на гарантований успіх завдяки GTA 6, керівництво Take-Two завжди перебуває в напрузі, оскільки не недооцінює своїх конкурентів.