Штраус Зельник висловився про Civilization 7 / Фото - Firaxis

Civilization 7 вийшла в лютому, але вже за півроку її аудиторія в Steam виявилася меншою, ніж у шостої і навіть п'ятої частини, незважаючи на те, що остання вийшла ще 2010 року.

Гравці розкритикували низку ключових механік, що позначилося на оцінках - у Steam у проєкту досі змішані відгуки.

Проте глава Take-Two Штраус Зельник не бачить у цьому загрози для довгострокових планів. Як він розповів IGN, стратегія завжди набирала обертів поступово, і поточні прогнози щодо продажів на весь життєвий цикл відповідають очікуванням компанії:

Відео дня

"Я думаю, що ключовим моментом є те, що Civ завжди був проєктом, який повільно набирав популярність. Це завжди був проєкт, який - я не особливо вірю в теорію довгого хвоста в індустрії розваг - але Civ є прикладом цієї теорії. І наразі наші прогнози щодо довічної вартості проєкту цілком відповідають нашим початковим очікуванням".

Він визнав, що старт був непростим і зажадав змін, частина яких ще попереду, але відзначив поліпшення зворотного зв'язку від гравців і висловив упевненість, що згодом проєкт посяде гідне місце в серії: "Ми відчуваємо, що інтерес гравців стає дедалі вищим і вищим, і ми дуже задоволені цим проєктом".

Раніше ми розповідали, що розробники Civilization 7 анонсували нове велике оновлення з величезними картами. Також у нього додали підтримку Steam Workshop і нові споруди.

Вас також можуть зацікавити новини: