
Креативний директор Clair Obscur: Expedition 33 Гійом Брош вважає, що в індустрії досі зберігається упередженість до покрокових RPG, попри їхній комерційний успіх.
В інтерв'ю Automaton Гійом Брош розповів, що навіть на тлі високих продажів і позитивних відгуків, його гру і проєкти на кшталт Persona він все одно сприймає як винятки з правила. За його словами, масове визнання жанру - все ще в майбутньому.
"Я міг би говорити про упередженість нескінченно. На мій погляд, японські покрокові RPG були дуже популярні аж до ери Xbox 360. Але потім стали набирати обертів відкриті світи, зокрема через вплив ігрових медіа, і на тлі цього покрокові ігри почали здаватися "не модними"".
Він додав, що, незважаючи на хороші продажі, ставлення до жанру досі неоднозначне: "Чесно кажучи, мені здається, що упередженість до покрокових RPG ще не зникла повністю".
Також Брош уточнив, що елементи на кшталт парирування та ухилення в Clair Obscur були додані не для того, щоб перетягнути аудиторію, а виключно як творче рішення.
Раніше творець Expedition 33 спрогнозував, що подібних ігор побільшає через вартість розроблення. У майбутньому можливість робити AAA-проєкти залишиться тільки у Rockstar, додає технічний директор проєкту.