
Ціни на ігри та залізо зростають не лише для геймерів, розробники теж дедалі частіше змушені рахувати кожну копійку під час створення ігор. Через це розробники хіта цього року Clair Obscur: Expedition 33 вважають, що в майбутньому на нас чекає світанок невеликих AA-проектів.
Креативний директор проекту Гійом Брош розповів Automaton, що робити ігри - дорого, але завдяки Unreal Engine 5, невеликі команди можуть реалізовувати свої ідеї.
Наприклад, колишній директор Playstation Шухей Йошида заявив, що саме такі ігри, як Expedition 33, показують правильний напрямок для індустрії.
У тому ж інтерв'ю Automaton технічний директор студії Sandfall Interactive Том Гійєрмен каже: "Мені здається, тільки Rockstar може собі дозволити такі бюджети і такий рівень очікувань. Решті доведеться обмежувати масштаби - і таких студій, як ми, ставатиме більше".
Раніше ми розповідали, що творець The Last of Us Ніл Дракманн пройшов Clair Obscur: Expedition 33 і залишився в повному захваті. Геймдизайнер також розповів, яку кінцівку вибрав.
Крім того, нещодавно розробники Expedition 33 поділилися, що одного з босів у грі зіграла пляшка з водою.