Гійом Брош вважає, що AA-ігор стане більше / Фото - Sandfall Interactive

Ціни на ігри та залізо зростають не лише для геймерів, розробники теж дедалі частіше змушені рахувати кожну копійку під час створення ігор. Через це розробники хіта цього року Clair Obscur: Expedition 33 вважають, що в майбутньому на нас чекає світанок невеликих AA-проектів.

Креативний директор проекту Гійом Брош розповів Automaton, що робити ігри - дорого, але завдяки Unreal Engine 5, невеликі команди можуть реалізовувати свої ідеї.

Наприклад, колишній директор Playstation Шухей Йошида заявив, що саме такі ігри, як Expedition 33, показують правильний напрямок для індустрії.

Відео дня

У тому ж інтерв'ю Automaton технічний директор студії Sandfall Interactive Том Гійєрмен каже: "Мені здається, тільки Rockstar може собі дозволити такі бюджети і такий рівень очікувань. Решті доведеться обмежувати масштаби - і таких студій, як ми, ставатиме більше".

Раніше ми розповідали, що творець The Last of Us Ніл Дракманн пройшов Clair Obscur: Expedition 33 і залишився в повному захваті. Геймдизайнер також розповів, яку кінцівку вибрав.

Крім того, нещодавно розробники Expedition 33 поділилися, що одного з босів у грі зіграла пляшка з водою.

Вас також можуть зацікавити новини: