
Датамайнерка Zullie the Witch з'ясувала цікаву деталь, яка, здається, прослизнула повз усіх. Виявилося, що всі головні герої ігор FromSoftware були зростом 170 см. І Безіменний із Dark Souls, і Мисливець із Bloodborne, і Вовк із Sekiro - всі однієї висоти.
Це дивно, враховуючи, що візуально герої часто здаються вищими, можливо, через пропорції моделі або через те, що вони постійно борються з колосальними чудовиськами. Здається, ми просто звикли вважати, що протагоністи - героїчні та доблесні королі, але виявилося, що вони Short Kings.
Але найцікавіше те, що FromSoftware вперше вирішила відійти від шаблону в Elden Ring: Nightreign. У спін-оффі з'явилася повноцінна система зміни зросту, персонажі тепер дійсно можуть бути різної висоти. Від низькорослого Revenant, близько 145 см, до Guardian зростом у 198 см.
Zullie помітила, що різниця в зрості має невеликий, але реальний вплив на бій: мініатюрні персонажі частіше ухиляються від стріл, а вищі мають трохи більшу дальність атак. Пересування і стрибки залишилися колишніми.
За словами Zullie, нові технології дають змогу змінювати зріст будь-якого персонажа, і, можливо, ця система залишиться в майбутніх іграх студії.
Раніше ми розповідали, що в Elden Ring: Nightreign є непотрібний предмет, який випадає з імовірністю 0.035%. Гравці вірять, що він може бути ключем до однієї з ігрових таємниць.