Різні бренди змагалися за право додати свій фірмовий костюм в Fall Guys / фото engadget.com

Творці Fall Guys завершили "Битву брендів" – благодійну акцію, в межах якої різні компанії змагалися за право додати у гру костюм для персонажа в унікальному стилі.

За правилами івенту, бренди-учасники повинні були написати суму, яку готові пожертвувати в благодійну організацію SpecialEffect. Костюм найщедрішої компанії розробники обіцяли додати в Fall Guys.

У боротьбу включилися найрізноманітніші бренди:

  • YouTube-канал про ігри FGteev запропонував $510 тисяч;
  • Компанія TUSHY Bidet запропонувала $420 тисяч;
  • Кіберспортивна команда BeastCoast запропонувала $133,7 тисячі;
  • Сервіс порно-ігор Nutaku запропонував $110 тисяч;
  • Автори шутера Warframe запропонували $20 тисяч;

Довгий час лідирував YouTube-канал FGteev, проте за хвилини до закінчення акції кіберспортивна організація G2 Esports, творці тренажера Aim Lab, YouTube-блогер MrBeast та популярний стример Ninja об'єдналися і запропонували віддати мільйон доларів на благодійність.

Таким чином вони стали переможцями "Битви брендів".

G2 Esports, Aim Lab, MrBeast і Ninja стали переможцями битви брендів у Fall Guys / twitter.com

Тепер автори Fall Guys дочекаються підтвердження від благодійної організації SpecialEffect про те, що гроші були переведені, і додадуть костюми чотирьох переможців у свою гру.

Трейлер Fall Guys

Про що Fall Guys

  • Fall Guys – це багатокористувацький платформер з елементами королівської битви від студії Mediatonic. У грі 60 учасників проходять п'ять раундів з різними випробуваннями. З кожним новим раундом кількість гравців зменшується. Переможе той, хто першим дійде до фіналу і забере корону.
  • Fall Guys вийшла 4 серпня 2020 року і одразу ж стала доступна передплатникам сервісу PS Plus.
  • У першу добу після релізу в Fall Guys на PS4 зіграло 1,5 мільйона осіб.
  • Через тиждень після виходу в Fall Guys грало вже 8 мільйонів осіб на PlayStation 4.
  • Наприкінці серпня Sony оголосила, що Fall Guys стала найбільш завантажуваною грою за всю історію сервісу PS Plus.
  • Через 22 дні після релізу розробники повідомили, що Fall Guys в Steam купили 7 мільйонів осіб.

Нещодавно, 27 серпня на онлайн-виставці Gamescom 2020 був анонсований другий сезон для Fall Guys. Він додасть в гру нові локації в середньовічному стилі, а також нові костюми для персонажів – в стилі лицарів, вікінгів, чарівників і драконів.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram