
Колишній аніматор Rockstar Майк Йорк висловився про те, як, на його думку, має виглядати бойова система в прийдешній GTA 6. У минулому Йорк працював над GTA 5 і God of War: Ragnarok.
Розробник зазначив, що хоча в Red Dead Redemption 2 Rockstar зробила помітний прогрес у рукопашному бою, він усе ще здається занадто повільним і надмірно реалістичним.
У зв'язку з цим він запропонував звернути увагу на бойові механіки з The Last of Us Part 2, гри, де бійки динамічні, а анімації прискорюються в ключові моменти, створюючи відчуття потужності та швидкості.
На думку Майка, саме такий стиль бою - емоційніший і енергійніший - ідеально підійшов би для GTA 6, з огляду на її легший і сатиричний тон порівняно з Red Dead Redemption.
Він упевнений, що команда розробників зможе не просто повторити, а навіть поліпшити цей підхід, додавши в гру власні напрацювання.
Реліз GTA 6 заплановано на 26 травня 2026 року. Гра буде доступна на Playstation 5 і Xbox Series. До ПК гра добереться пізніше.
Раніше колишній продюсер BioWare Марк Дарра заявив, що продажі GTA 6 покажуть, чи хочуть гравці гри-сервіси. На думку Дарри, Expedition 33 вже дала зрозуміти, чого хочуть гравці, але GTA 6 це тільки закріпить.