
Марк Лейдлоу, головний сценарист перших частин Half-Life, зізнався, що не повернувся б до роботи над третьою частиною навіть за особистого запрошення від Valve.
В інтерв'ю IGN він розповів, що час, коли він відчував у собі сили й актуальність, уже минув. Навіть в останні роки в студії він почав помічати, що більше заважає процесу, ніж допомагає, занадто скептично реагуючи на ідеї колег:
"Навіть коли я ще працював у Valve, то почав відчувати, що перетворююся на старого, який усе відбраковує".
Він підкреслює: щоб створювати сильну історію сьогодні, потрібне не тільки натхнення, а й повне занурення в сучасні технології та тренди. А сам він, за його зізнанням, давно відійшов від індустрії, не стежить за проектами студії і навіть не грав у Half-Life: Alyx.
Лейдлоу вважає, що давати дорогу новим авторам - логічний крок. Він каже, що серія має розвиватися не під впливом старих уявлень, а через свіжий погляд від тих, кого ці ігри колись надихнули.
Раніше надійний інсайдер Valve заявив, що Half-Life 3 уже можна пройти. Є ймовірність, що реліз гри відбудеться вже цієї зими.