Перший Half-Life погано продавався, поки на диск не додали наліпку "Гра року" / Фото - Valve

Директорка з маркетингу Valve Моніка Гаррінгтон поділилася спогадами про те, як компанія пробивалася на ринок з Half-Life. Як виявилося, іноді навіть геніальний проєкт може не вистрілити без рекламних хитрощів.

У розмові з PC Gamer Гаррінгтон розповіла, що наприкінці 90-х Half-Life практично ніхто не помічав на полицях магазинів. Гра вийшла в яскраво-помаранчевій коробці з незвичайним графіті-логотипом, але на тлі конкурентів цього виявилося мало.

Щоб виправити ситуацію, Valve довелося переконати видавця Sierra випустити перевидання з новою обкладинкою, на якій з'явився сам Гордон Фрімен, і головне - додати на неї наклейку "Гра року".

Відео дня

За словами Гаррінгтон, такий маркетинговий прийом не просто спрацював, а й, можливо, став першим в індустрії. Хоч офіційно таку нагороду тоді ніхто не вручав, Half-Life справді отримала масу похвал від ігрових журналістів, тож наліпка була цілком заслуженою. Згодом ця практика стала стандартом для індустрії, але тоді це був ризикований, але вдалий хід.

У цьому ж інтерв'ю Гаррінгтон розповіла, що після першої демонстрації Half-Life розробники Valve добряче занервували, адже вони й гадки не мали, як реалізувати всі фічі, що наобіцяв Гейб Ньюелл.

Вас також можуть зацікавити новини: