
Хідео Кодзіма зізнався, що завжди хотів залучити до роботи над своєю грою культового режисера Девіда Лінча, автора "Твін Пікс", "Малхолланд Драйв" і безлічі інших культових проєктів.
Як геймдизайнер розповів IndieWire, він захоплювався творчістю Лінча протягом багатьох років і вважав, що режисер ідеально вписався б у його світи. Однак смерть постановника в січні 2025 року поставила крапку в цих планах:
"Я завжди хотів взяти в одну зі своїх ігор Девіда Лінча, режисера, яким я давно захоплююся. Однак нещодавно його не стало, і тепер я спустошений".
Кодзіма також поділився думками про те, які актори могли б органічно існувати у створених ним всесвітах. Як приклад він навів героя свого дитинства актора Стіва Макквіна і зазначив, що хотів би одного разу "оживити" його в грі, навіть якщо це можливо лише за допомогою комп'ютерної графіки.
Після релізу Death Stranding 2 геймдизайнер уже повністю переключився на хорор OD, а також обмірковує проєкт Physint.
Зовсім нещодавно Кодзіма розкритикував ААА-ігри. У ремейк Metal Gear Solid 3, який вийде в серпні, легендарний геймдизайнер грати теж не планує.