
Поки в інтернеті гримлять суперечки про передбачувану ціну в 80 доларів за ігри на Nintendo Switch 2, колишній глава PlayStation Шухей Йошида дивиться на ситуацію простіше: на його думку, дорогі, але якісні відеоігри абсолютно необхідні.
В інтерв'ю для Critical Hits Games на Gamescom Latam він прямо сказав: вартість інших товарів за останні роки підскочила набагато сильніше, ніж цінник на ігри, і, по суті, індустрія надто довго тягнула з переглядом своєї цінової політики:
"Я не вважаю, що всі ігри мають коштувати однаково. У кожної різний бюджет, різна цінність. І це нормально, якщо видавець або розробник сам вирішує, скільки коштує його продукт".
Подібний підхід поділяють і в Nintendo. Віце-президент Nintendo of America Білл Трінен ще у квітні заявив IGN, що компанія оцінює кожну гру окремо, виходячи з того, яку розвагу вона пропонує. Тому, наприклад, навчальний тур Welcome Tour для Switch 2 продається за 10 доларів, на відміну від безкоштовної Astro's Playroom у Playstation.
Йошида ж вважає, що 70-80 доларів за дійсно класну гру - це все ще вигідне вкладення, особливо якщо порівнювати з іншими видами дозвілля: "Головне - витрачати гроші усвідомлено. Якщо людина сама вибрала, у що вкластися, то і скаржитися тут нема на що".
Раніше Шухей Йошида розповів, чому японські ігри успішні. При цьому копіювання прийомів японців європейськими розробниками - не гарантія успіху, каже Йошида.