Шухей Йошида пояснив феномен японських ігор / Фото - SEGA

Японська ігрова індустрія зараз на підйомі, і колишній очільник Playstation Шухей Йошида вважає, що вся суть у простому, але важливому рішенні: перестати підлаштовуватися під захід, і просто робити ігри "по-японськи".

За його словами, японські хіти працюють не тому, що намагаються догодити всім, а тому що роблять те, що можуть зробити тільки в Японії, тільки місцеві розробники з їхнім менталітетом, культурою і світосприйняттям. І це стало рецептом повернення інтересу до японських ігор. Замість того щоб копіювати чуже, індустрія нарешті знову обрала своє.

Like a Dragon - яскравий приклад такої стратегії. В інтерв'ю Playstation Inside Йошида каже: індустрія в Японії вижила тільки тому, що повернулася до ігор, які можна створити тільки тут:

Відео дня

"Рецепт новознайденого успіху японських відеоігор полягає в тому, що вони змогли повернутися до розробки ігор, які можуть бути зроблені тільки в Японії, японськими людьми".

Це контрастує з епохою Playstation 3, коли японські студії масово кидалися за західними трендами і в підсумку мало не угробили все. Перелом стався 2017 року з NieR: Automata, яка вистрілила саме завдяки глибоко японському підходу до наративу та естетики. Відтоді розробники почали частіше і сміливіше спиратися на національний контекст.

Забавно, що навіть західні студії іноді беруться за це. Наприклад, Ghost of Tsushima з його майже фетишистською увагою до японської культури. Але навіть такі приклади, за словами Йошида, не обдурять систему: "Студії не досягнуть успіху, просто копіюючи чужі формули. Важливо просувати власну культуру, інакше все втрачає сенс".

Раніше продюсер Silent Hill Мотої Окамото розповів, що вони зробили новий Silent Hill f на 100% японським. На останні частини занадто впливала західна культура, вважає розробник.

Вас також можуть зацікавити новини: