
Колишній голова Playstation Шухей Йошида розповів, що без ексклюзивів PS1 могла б провалитися.
В інтерв'ю YouTube-блогеру Кайлу Босману Йошида зазначив, що Sony від самого початку розуміла: одного потужного заліза недостатньо, щоб зробити консоль успішною. Компанія зробила ставку на різноманітні та унікальні ігри, які не були доступні на інших платформах:
"Вони явно розуміли, що ексклюзивні ігри - це ключова складова успіху відеоігрової платформи".
Sony заздалегідь почала інвестувати в студії по всьому світу, щоб забезпечити ексклюзивні проєкти. Наприклад, Psygnosis займалася серією Wipeout, а 989 Studios розробляла спортивні ігри. Ці проєкти стали важливими елементами стратегії просування першої Playstation.
Рішення зосередитися на ексклюзивах допомогло Sony не тільки закріпитися в індустрії, а й прокласти шлях для майбутніх поколінь консолей. Якби компанія не зробила цього кроку, Playstation, можливо, не змогла б досягти такого успіху.
Раніше Шухей Йошида розповідав, що Sony переробила дизайн Креша Бандікута для Японії через його потворність.