
Під час просування Crash Bandicoot Sony зіткнулася з несподіваною проблемою в Японії: герой виглядав занадто відразливим для місцевої аудиторії.
Колишній глава Playstation Шухей Йошида розповів, що японським маркетологам не сподобалися його густі брови, зелені очі та загальне "волохате" оформлення. "Креш був... страшнуватим, виглядав як дика тварина".
Щоб адаптувати персонажа, його вирішили зробити менш "хижим" і більш мультяшним: очі перефарбували в карий, брови зробили тоншими, а текстуру шкіри замінили на блискучу, ніби пластикову.
Однак однієї зміни вигляду виявилося недостатньо - японці просто не знали, хто такі бандикути. Тому маркетингова команда придумала яскраву рекламну кампанію, де Креш перетворився на рок-зірку з гітарою, а в ролику лунала пісня, що пояснює, хто він такий.
Раніше Шухей Йошида розповідав, що Playstation опинилася на межі закриття через Playstation 3. Sony втратила мільярд доларів через провальну консоль, але все обійшлося завдяки іншим підрозділам компанії.