
Колишній президент Playstation Шухей Йошида поділився, чому останнім часом компанія робить так багато ремастерів навіть не зовсім застарілих ігор.
Про це він розповів в інтерв'ю на YouTube-каналі Kinda Funny Games. Йошида вважає, що гравці даремно сприймають ремастери в багнети. Багато хто думає, що Playstation витрачає час і гроші на перевидання, замість того щоб займатися новими іграми, але це не так:
"Я думаю, що люди, які скаржаться на це, можливо, думають, що Гермен (Гермен Шульц, нинішній президент Playstation - прим. ред.) робить це замість того, щоб зробити щось нове. Але я впевнений, що ці ремейки робляться спеціальною, іншою командою, або деякими командами з портування, особливо версії для ПК. Так що я не думаю, що він чимось жертвує, роблячи це".
Тоді навіщо ж їх робити? Усе просто: гроші. Розробка ігор з кожним роком стає дедалі дорожчою, а ремастери улюблених гравцями проєктів дають змогу швидко і дешево заробити грошей, а також залучити нову аудиторію, якщо, наприклад, перевидання це також і порт на ПК, міркує Шухей Йошида.
Свій спіч Йошида завершив тим, що гравцям варто купувати та грати в ремастери, якщо вони хочуть отримувати нові високобюджетні проєкти від Playstation: "Підтримайте Гермена, який займається портуванням і ремастерингом, щоб він міг продовжувати інвестувати в нові чудові ігри".
Раніше ми розповідали, що Playstation скасувала дві неанонсовані ігри-сервіс, одна з них мала відбуватися у всесвіті God of War.