Марк Дарра закликав гравців не критикувати розробників / Фото - BioWare

Марк Дарра, колишній провідний розробник Dragon Age і Anthem, вирішив висловитися щодо токсичності в геймінгу. У новому відео він пояснив, чому гравцям варто спрямовувати свою злість у правильне русло, а не виливати її на випадкових розробників.

Дарра зазначив, що критикувати ігри - це нормально, особливо якщо людина заплатила за них 70 доларів. Однак, за його словами, є різниця між конструктивною критикою та відвертою жорстокістю:

"Якщо вам не сподобалася гра Ubisoft, зліться на Ubisoft. Але коли ви починаєте цькувати окремих розробників, ви переходите межу".

Він пояснив, що гравці часто не знають, хто насправді винен у тому чи іншому рішенні. Наприклад, якщо комусь не сподобалося озвучування персонажа, то проблема може бути не в акторі, а в режисері, сценаристі або навіть у тому, що запис робили в стислі терміни.

Відео дня

Особливо Дарра обурило те, що деякі гравці радіють звільненням, якщо студія випустила невдалу гру. Він нагадав, що за кожним проєктом стоять реальні люди, які, найімовірніше, самі не задоволені результатом, але не завжди могли на нього вплинути.

При цьому він підкреслив, що студії уважно стежать за реакцією аудиторії. Навіть якщо здається, що розробники ігнорують критику, насправді вони аналізують кожне повідомлення, іноді навіть занадто сильно.

Дарра закликав гравців висловлювати свою думку конструктивно, спрямовуючи претензії до самої компанії, а не до окремих співробітників, які, найімовірніше, не ухвалювали ключових рішень.

Раніше творець серії Dragon Age Девід Гейдер розкритикував главу EA Ендрю Вілсона і порадив верхівці видавництва вивчити, за що гравці полюбили серію.

Вас також можуть зацікавити новини: