
Колишній провідний сценарист Dragon Age Девід Гейдер, який пішов з BioWare у 2016 році, висловився з приводу нещодавньої заяви глави EA Ендрю Вілсона. Той припустив, що Dragon Age: The Veilguard не змогла досягти очікуваних продажів через відсутність онлайн-елементів, які могли б привабити ширшу аудиторію.
Гейдер зазначив, що розуміє логіку керівників компанії, які дивляться на ігри виключно з погляду фінансових показників, а не якості або художньої цінності. У підсумку, на його думку, такі компанії неминуче приходять до висновку, що одиночні ігри не виправдовують себе.
Гейдер назвав висновки Вілсона недалекоглядними і корисливими і дав пораду EA, як можна було б вчинити з Dragon Age у майбутньому. Він вважає, що компанія повинна проаналізувати, чому серія була успішною в минулому, і взяти приклад з Larian Studios, яка з Baldur's Gate 3 показала, що правильний підхід до класичних RPG, як і раніше, затребуваний.
"У вас є IP, яке багато хто любить. На піку вона продавалася так, що вас це влаштовувало, вірно? Вивчіть, у чому була її сила, і подвійте ставку на це. Аудиторія нікуди не поділася - вона чекає".
На його думку, EA навряд чи продасть права на Dragon Age, оскільки компанія ніколи не відмовляється від потенційно прибуткових франшиз, навіть якщо сама не знає, що з ними робити. При цьому Гейдер зазначив, що поки не грав у The Veilguard.
Раніше ми розповідали, що EA провела масштабні скорочення в BioWare після релізу Dragon Age: The Veilguard. Наразі в команді студії залишилося менш ніж 100 осіб.