
Колишні розробники Rockstar готують MindsEye, короткий і кінематографічний екшен, який нагадає про часи, коли ігри всерйоз намагалися бути як фільми.
Студія Build a Rocket Boy, заснована колишнім президентом Rockstar North Леслі Бензісом, хоче повернути моду на насичені історії. В інтерв'ю Eurogamer помічник геймдиректора Адам Вайтінг пояснив, що MindsEye створюють як лінійну пригоду приблизно на 15 годин із псевдо-відкритим світом, але з чітким упором на сюжет і постановку:
"Ігри - чудовий механізм для розповіді по-справжньому потужних історій, у які гравці занурюються завдяки інтерактивності. Це те, чого неможливо досягти ні в кіно, ні в серіалах".
За словами Вайтінга, сучасна індустрія надто захопилася відкритими світами і лайв-сервісами, забувши про силу кінематографічної розповіді. MindsEye навмисно будується навколо прийомів класичного кіно: від уважної роботи з камерою до ритмічної подачі історії:
Розробники визнають: ігри, натхненні кіно, сьогодні стали рідкістю, але вони впевнені, що в таких проєктів усе ще є своя віддана аудиторія. MindsEye пропонує гравцям напружений, красивий і шанобливий до їхнього часу досвід, без сотень годин одноманітних завдань і без спроб утримати в грі за всяку ціну.
Реліз MindsEye заплановано на 10 червня. Гра буде доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Раніше ми розповідали, що на Kickstarter зібрали гроші на гру з автоматизацією заводів і подорожами в часі. Розробники Autonomica вирішили намішати якомога більше механік у гру, тож уже двічі зібрали свій бюджет.