
ШІ все активніше проникає в ігрову індустрію. З'ясувалося, що 20% усіх нових релізів у Steam у 2025 році були зроблені за допомогою генеративного штучного інтелекту.
Про це повідомляє дослідження Totally Human Media. За їхніми даними, у 2024 таких ігор було близько тисячі. А у 2025 - уже майже вісім тисяч. Це зростання на 700% за рік.
Більшість цих проєктів - інді. Невеликі студії та одинаки використовують ШІ, щоб прискорити створення ассетів, скоротити кількість ручної роботи та обійтися без великої команди. Майже 60% таких ігор застосовують нейромережі для генерації текстур, 2D/3D-моделей і базової графіки.
Загалом у Steam уже понад 7800 тайтлів, створених за допомогою генеративного ШІ - це близько 7% усієї бібліотеки платформи.
Серед найпомітніших релізів цього року, що використовують ШІ, - симулятор лагодження машини My Summer Car, варіація карткової гри "Мафія" Liar's Bar, симулятор життя inZOI і навіть ціла RPG The Quinfall.
При цьому Totally Human Media підкреслює, що вони взяли до уваги тільки ігри, в яких використання нейромереж доведено, і один бог знає, у скількох ще проєктах вони працювали приховано.
Раніше ми розповідали, що розробників Candy Crush замінили штучним інтелектом, який вони самі ж створили. Роботу втратили понад 200 осіб.