
Студія KOEI TECMO готується до релізу Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land, нової частини культової серії японських RPG. Однак у гри складне завдання: їй належить замінити Atelier Ryza, чий успіх багато в чому пояснювався дизайном головної героїні.
Райза привернула увагу гравців своєю фігурою, точніше, масивними стегнами (на YouTube навіть є відеопорівняння фігури Райзи в різних іграх серії). Тепер продюсер серії Джундзо Хосої пояснив в інтерв'ю 4Gamer, чому цей образ спрацював, на його думку, вся справа в економіці:
"Це тільки моє сприйняття, але я думаю, що економіка впливає на те, які дизайни стають популярними. Є певні типи персонажів, які потрібні за часів рецесії, а є такі, що стають популярними тільки під час економічного підйому".
Він зазначив, що тренд на більш пишні форми частіше з'являється в період кризи, коли людям потрібне відчуття комфорту.
Хоча це звучить дивно, ідея не позбавлена підстав. Видання The British Psychological Society ще 2005 року дійшло висновку, що чоловіки з бідних країн віддають перевагу більшим жінкам, адже з цього підсвідомість робить висновок, що в них є доступ до їжі. На це впливає не тільки загальний матеріальний стан чоловіка, а й навіть те, чи голодний він у момент, коли дивиться на жінку.
Проте розробники не стали робити Юмію копією Райзи. Її дизайн переглядали понад 30 разів, прагнучи до сучасного стилю. У підсумку фінальний образ поєднує класичні елементи серії з більш облягаючим одягом, що знайде відгук у фанатів.
Серед інших незвичайних досліджень, на конференції розробників D.I.C.E дійшли висновку, що молодим гравцям не цікава романтика в іграх, вони більше віддають перевагу історіям про дружбу та сім'ю.