
Режисер екранізації Elden Ring Алекс Гарленд довів, що він дуже добре знайомий із першоджерелом.
Як режисер розповів в інтерв'ю IGN, зараз він проходить гру вже всьоме. Ще в березні Гарленд говорив, що проходить гру в режимі NG+6.
Журналіст IGN запитав у Гарленда, чи є у нього боси, які викликали особливі труднощі, як приклад інтерв'юер навів Раддана Бича Зірок. Але режисер відповів, що Раддан не викликав у нього особливих труднощів, адже з ним все вирішується закликом фантомів.
Але ось інший легендарний бос із гри, Маленія Клинок Мікели, змогла все таки попити крові у Гарленда. Навіть на сьомому проходженні, з прокачаним персонажем і крутим мечем Алекс раз по раз гинув від рук боса.
Тоді режисер зрозумів істину, яка в нього назрівала ще в Dark Souls: у цих іграх ти просто повторюєш дії раз за разом, поки щось не зміниться:
"Цю техніку я зрозумів у Dark Souls. У цих іграх ти не стаєш кращим, а повторюєш долю мавп із друкарськими машинками: ти просто продовжуєш це робити, і в якийсь із днів вони вмирають".
Раніше ми розповідали, що Джордж Р. Р. Мартін схвалив вибір режисера для фільму за Elden Ring. Письменник вважає Алекса Гарленда першокласним фахівцем.